х Нийслэлийн БАЯНЗҮРХ дүүрэг

Орон нутгийн төсөв, санхүү, худалдан авалтын ил тод, нээлттэй мэдээлэл

Худалдан авалтын мэдээлэл: Баянзүрх дүүргийн татварын хэлтсийн барилга

Posted by ИТХ on 2013/02/15

1
Худалдан авах бараа, ажил, үйлчилгээний нэр, товч тодорхойлолт
Баянзүрх дүүргийн татварын хэлтсийн барилга
2
Худалдан авалтын хэлбэр
(нээлттэй тендер, харьцуулалтын  арга, шууд гэрээ байгуулах, зөвлөх үйлчилгээний гүйцэтгэгч сонгох)
 
3
Төсөвт өртөг
 
4
Хөрөнгө оруулалтын  төрөл
(улсын төсөв, орон нутгийн төсөв, эрх шилжиж ирсэн г.м.)
Улсын төсвийн хөрөнгө оруулалтаар
5
Худалдан авах ажиллагааны төрөл
(бараа, ажил, зөвлөх үйлчилгээ, зөвлөхөөс бусад үйлчилгээ)
 
6
Урилга ба үнийн санал
(ОНМХ-ээр зарласан буюу хүргүүлсэн байдал, давтамж, огноо г.м.)
Урилгыг хавсаргана.
ТЕНДЕРИЙН УРИЛГА
Тендер зарлах өдөр: 2012-02-17
Тендер шалгаруулалтын нэр: Баянзүрх дүүргийн татварын хэлтсийн барилга
Тендер шалгаруулалтын дугаар: ТШ 2012/01
 
Vндэсний татварын ерєнхий газар эрх бүхий тендерт оролцогчдоос Баянзүрх дүүргийн татварын хэлтсийн барилга –ыг нийлүүлэх тухай битүүмжилсэн тендер ирүүлэхийг урьж байна.
 
Тендерийн баримт бичгийг ( хүсвэл нэмэлт хувийг ) бичгээр хүсэлтээ гаргаж, эргэж төлөгдөхгүй нөхцөлтэйгээр иж бүрдэл бүрийг нь 150000 төгрөг, эсхүл түүнтэй тэнцэх хэмжээний чөлөөтэй хөрвөх валютаар худалдан авч болно. Тендер нь түүнийг нээсэн өдрөөс эхлэн 60 хоногийн дотор хүчинтэй байна.
 
Тендерийг 2012 оны 3-р сарын 19 ний өдрийн 10 цаг 30 минутаас өмнө доорх хаягаар ирүүлэх ба нээлтэд оролцох хүсэлтэй тендерт оролцогчдыг байлцуулан тендерийг 2012 оны 3-р сарын 19 -ний өдрийн, 11 цаг 30 минутад нээнэ.
 
Сонирхсон этгээд тендерийн баримт бичиг болон бусад мэдээллийг доорх хаягаар авч болно.
ТЕГ-ын 502 тоот
7
Үнэлгээний хороо
(Бүрэлдэхүүн, дарга, гишүүдийн нэрс, албан тушаал, ТББ-ын төлөөлөл орсон эсэх г.м.)
 
8
Үнэлгээний хороо ажилласан байдал
(тендерийн ямар баримт бичиг, материал бэлтгэсэн, хэзээ яаж хуралдсан, тендерийн үе шатууд, гэрээ байгуулах эрх олгосон дүгнэлт зөвлөмж гаргасан огноо дугаар г.м.)
 
9
Тендерийн нээлт
(Огноо, нээлттэй байдал г.м.)
 
10
Тендерт оролцогчдын тоо, нэрсийн жагсаалт 
 
11
Шалгарсан компани, байгууллага
(Товч танилцуулга, бүртгэл, удирдах албан тушаалтан, хаяг г.м.)
 
12
Гомдол гарсан эсэх, хэрвээ тийм бол хэн гаргасан, гомдлын агуулга, хэрхэн шийдэгдсэн
 
13
Худалдан авах гэрээ байгуулсан
(огноо, дугаар г.м.)
 
14
Гэрээнд зааснаар, хэрэгжиж эхлэх ба дуусах хугацаа
 
15
Хэрэгжиж эхэлсэн огноо
 
16
Хэрэгжилтийн явц:
2013 ны 3-р сарын 15-ны байдлаар
Зогсонги байдалтай байна.
(Доорхи зургийг үзнэ үү)
17
Хэрэгжилтийн  явц:
… сарын … –ны байдлаар
 
18
Хэрэгжилтийн явц:
… сарын … – ны байдлаар
 
19
Хэрэгжиж дууссан буюу худалдан авах гэрээг дүгнэж бараа, ажил үйлчилгээг хүлээж авсан огноо, баримт бичгийн дугаар
 
20
Худалдан авалтын чанар, үр дүнгийн талаархи мэдээлэл, дүгнэлт
 

Баянзүрх дүүргийн татварын газрын барилгын ажлын явц 2013 оны 3-р сарын 15-ны байдлаар.

 
БЗД-ийн татварын барилга (2) БЗД-ийн татварын барилга (3)
БЗД-ийн татварын барилга (1)
.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: